سارق حرفه ای دقایقی پس از سرقت یک دستگاه پراید به هنگام فرار از چنگ ماموران انتظامی با شلیک گلوله کشته شد.

به گزارش افکارنیوز ، عصر روز گذشته هنگامی که ماموران کلانتری طبرسی جنوبی در حال گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بودند از طریق پلیس ۱۱۰ در جریان سرقت یک دستگاه خودرو پراید قرار گرفتند.

یکی از ماموران در حالی که شماره پراید مسروقه را برای بررسی ها و اقدامات پلیسی ثبت می کرد ناگهان پراید مذکور را در خیابان علیمردانی مشهد مشاهده کرد که جوانی حدود ۳۰ ساله رانندگی آن را به عهده داشت بنابراین مامور انتظامی به راننده فرمان ایست داد اما جوان مذکور که متوجه حضور پلیس شده بود اقدام به فرار کرد.

مامور انتظامی در حالی که به تعقیب خودرو پرداخته بود با استفاده از قانون به کارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کرد ولی راننده همچنان برای فرار از چنگ قانون بر سرعت خود می افزود، در این هنگام مامور انتظامی به ناچار خودرو را هدف گرفت و چند گلوله شلیک کرد که ۲ گلوله به ران و پای راننده اصابت کرد اما او در حالی که به شدت مجروح شده بود به فرار خود ادامه داد تا این که یکی از گلوله ها به کمر وی اصابت کرد و کنترل فرمان خودرو از دست او خارج شد.

خودروی مذکور به چپ و راست منحرف و پس از برخورد با دیوار حاشیه خیابان متوقف شد. ماموران انتظامی جوان مجروح را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رساندند اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله ها و خونریزی شدید جان باخت.

در پی مرگ راننده جوان ماموران انتظامی ماجرا را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل حادثه، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد مقتول از سارقان حرفه ای است که ساعاتی قبل از سرقت پراید یک دستگاه خودرو پیکان را سرقت کرده بود.

مالک پراید که دقایقی بعد از سرقت در جریان تیراندازی قرار گرفته بود با حضور در کلانتری طبرسی جنوبی گفت: برای خرید از سوپر مارکت خودروام را در حاشیه میدان گلشور پارک کردم اما وقتی بازگشتم دیدم خودروام سرقت شده است ماجرا را تلفنی به ۱۱۰ گزارش دادم و خودم برای یافتن خودرو به خیابان های اطراف رفتم در بین راه از یک مامور راهنمایی که در حال رسیدگی به صحنه تصادف بود خواستم تا او هم با ۱۱۰ تماس بگیرد اما از آن سو بی سیم به مامور راهنمایی اطلاع دادند که دزد خودروام مورد تیراندازی ماموران قرار گرفته است.

همچنین تحقیقات ماموران نشان داد مقتول مدتی قبل نیز هنگام فرار از چنگ ماموران از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات