سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز حوادثی از جمله آتش سوزی ساختمان ۶ طبقه در خیابان ایرانشهر و برخورد پراید با گاردریل جاده خاوران و جان باختن راننده صدای زنگ آتش نشانی را به صدا درآورد.

به گزارش افکارنیوز، سید جلال ملکی درباره حوادث بامداد امروز در شهر تهران اظهار داشت: در ساعت یک دقیقه بامداد آتش سوزی در یک ساختمان اداری و مسکونی به آدرس خیابان ایرانشهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه نردبان دستگاه تنفسی و تشک نجات به محل اعزام می شود.

وی ادامه داد: ساختمان ۶ طبقه اداری و مسکونی دچار حادثه آتش سوزی شده بود که علت این حادثه در حال بررسی است و وسعت آتش در این ساختمان به حدی بود که آتش در حال سرایت به واحدهای همجوار بود.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله مشغول عملیات اطفاء حریق می شوند و در ساعت ۱: ۲۸ دقیقه بامداد این حادثه بدون مصدوم به پایان می رسد.

ملکی درباره حادثه برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل اظهار داشت: در ساعت ۳ و ۱۱ دقیقه بامداد حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل های شرق به غرب بزرگراه خاوران بعد از گردنه تنباکو به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام می شود.

وی ادامه داد: پراید به دلیل نامشخصی از مسیر خود خارج و با گاردریل های وسط جاده برخورد و گاردریل ها وارد خودرو می شود و راننده را از خودرو به بیرون پرتاب می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: در این حادثه راننده این خودرو که فردی ۳۰ ساله بود فوت می کند و در ساعت ۳: ۴۴ دقیقه بامداد عملیات به پایان می رسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات