پرونده پزشک قلابی که زنان را پس از بیهوش کردن، مورد آزار و اذیت قرار می داد، در حالی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده که ۳۷ نفر از او شکایت کرده اند.

به گزارش افکارنیوز، ۲۶ شهریور امسال فردی به همراه همسر و خواهرش با مراجعه به کلانتری ۱۱۳ بازار به مأموران اعلام کرد: از شهرستان و به قصد خرید داروهای MS همسرم، به تهران آمدیم.

در میدان محمدیه، به صورت پیاده قصد آمدن به سمت بازار تهران را داشتیم که در بین راه با فردی با ظاهری بسیار آراسته، با کت و شلوار، عینک دودی و کیف مهندسی آشنا شدیم. این شخص با معرفی خود به عنوان پزشک و متخصص داروساز مدعی شد که صاحب یک داروخانه بوده و قادر است تا داروهای مورد نیاز بیماری همسرم را با قیمت بسیار ارزان برایمان تهیه کند.

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: این فرد -پزشک تقلبی - در ادامه اظهاراتش مدعی شد که حاضر است برای من و حتی همسر و خواهرم کار و شغلی در تهران تهیه کند و به بهانه صحبت کردن در این خصوص، از ما درخواست کرد تا برای ادامه صحبت به پارک شهر برویم.

در خصوص شرایط کار و میزان حقوق به توافق رسیدیم تا اینکه به بهانه انجام آزمایش خون، تست اعتیاد و… این شخص از ما درخواست کرد تا چند کپسول زردرنگ را استفاده کنیم. ما نیز که در آن شرایط خود را در آستانه تهیه داروهای همسرم و همچنین پیدا شدن شغل برای هر سه نفرمان می دیدیم، بلافاصله درخواست وی را مبنی بر خوردن کپسول ها قبول کردیم اما چند دقیقه پس از خوردن کپسول ها بیهوش شدیم و سه روز بعد زمانی که به هوش آمدیم، خود را در بیمارستان مشاهده کردیم و متوجه شدیم که مبلغ ۵ میلیون تومان پول خرید داروهای همسرم و همچنین طلاهای همسرم به سرقت رفته است.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده و در شرایطی که کارآگاهان در حال انجام اقدامات پلیسی از شاکی پرونده و همسر و خواهر وی بودند، پرونده مشابه دیگری نهم مهر ماه به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن پرونده نیز زن و شوهر جوانی از سوی یک پزشک قلابی و به همان شیوه وشگرد بیهوش و مورد سرقت اموال قرار گرفته بودند.

با توجه به حساسیت به وجود آمده در خصوص پرونده، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و با مراجعه به مسافرخانه شناسایی شده در منطقه باب همایون اقدام به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مسافرخانه کردند و در بررسی تصاویر به دست آمده از چهره نگاری و دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار به نام «محمدعلی. ک» شدند که تمامی سوابق گذشته وی نیز مربوط به سرقت های به عنف به شیوه بیهوشی بود.
بلافاصله سوابق «محمدعلی. ک» مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که وی چند سال پیش نیز به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده که در یک فقره از سرقت ها، یکی ازمالباختگان به علت عوارض ناشی از مصرف داروهای بیهوشی فوت کرده بود.

بر اساس بررسی سوابق «محمدعلی. ک» ، مشخص شد که وی به تازگی و در ۱۰ تیر ماه از زندان آزاد شده و در همین فاصله کوتاه از زمان آزادی، دوباره سرقت های خود به همان شیوه و شگرد گذشته را از سر گرفته است.

با توجه به سوابق متهم در بلامکان بودن و احتمال تردد «محمدعلی. ک» در مسافرخانه های منطقه باب همایون، بلافاصله تصویر وی در اختیار مدیران مسافرخانه های منطقه قرار داده شد تا در صورت شناسایی، بلافاصله موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شود.

سرانجام ساعت سه بامداد ۲۵ مهر امسال کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی متوجه شدند که «محمدعلی. ک» به همراه زن و مرد جوانی به یکی از مسافرخانه های منطقه باب همایون خیابان صوراسرافیل مراجعه کرده است.

بلافاصله کارآگاهان به این مسافرخانه مراجعه و «محمدعلی» را در حالی که اقدام به بیهوش کردن زن و مرد جوانی کرده و قصد سرقت اموال آن ها را داشت، دستگیر کردند.

در زمان دستگیری، «محمدعلی» به محض مشاهده کارآگاهان قصد داشت تا با خوردن چند عدد از کپسول های همراه خود اقدام به خودکشی کند که با هوشیاری کارآگاهان، دستگیر و همزمان زن و مرد بیهوش داخل مسافرخانه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

با توجه به دستگیری «محمدعلی. ک» در محل ارتکاب جرم، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در ادامه تحقیقات محل نگهداری اموال سرقتی در خیابان خیام شناسایی شد. با مراجعه کارآگاهان به مخفیگاه متهم و در بازرسی از این محل، کارآگاهان موفق به کشف «وسایل گریم چهره» ، «چندین دست کت و شلوار» ، «انواع عینک های دودی» ، «کیف مهندسی» و «انواع قرص ها و آمپول های بیهوشی» شدند.

همزمان با آغاز تحقیقات کارآگاهان جزئیات تازه ای از اقدامات مجرمانه مرد تبهکار را فاش کردند. دکتر قلابی در چندین مورد پس از بیهوش کردن قربانیان خود، دختران و زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. یکی از قربانیان متهم که دختر ۱۸ ساله ای است پس از طرح شکایت گفت: در حال حاضر باردار بوده و به خاطر اقدام سیاه مرد تبهکار آینده ام سیاه شده است.

تا کنون ۳۷ نفر از مرد تبهکار به اتهام سرقت و تجاوز به عنف شکایت کرده اند که پرونده در دادگاه کیفری در حال بررسی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات