دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به انهدام باند تهیه و توزیع هروئین گفت: ۴۶ کیلو و ۲۳۰ گرم هروئین از این باند کشف و ضبط شد.

به گزارش افکارنیوز، مهدی بخشی اظهار داشت: پس از اطلاع از فعالیت یک باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان سیرجان دستورات لازم برای شناسایی اعضای باند و انهدام آن به پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه تمام اعضای این باند تهیه و توزیع مواد مخدر تبعه افغانستان هستند، عنوان کرد: گستره فعالیت این باند به سایر نقاط کشور نیز رسیده بود.

بخشی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و شناسایی اعضای باند، افراد اصلی باند به ویژه سر کرده آنها که مبادرت به انتقال هروئین خالص از افغانستان به سیرجان می کرده دستگیر و در مجموع ۴۶ کیلو و ۲۳۰ گرم هروئین و ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از این باند کشف شد.

وی عنوان کرد: همچنین ۱۱ نفر تبعه افغانستان که ساکن سیرجان بودند، طی عملیات های مختلف دستگیر و پرونده آنها در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان در حال رسیدگی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: باند مذکور هروئین های خالص را در سیرجان با مواد دیگر ترکیب و پس از بسته بندی با مهرهای ساخته شده و نصب بر چسب به سایر نقاط کشور انتقال می دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات