مدیر حوزه ۳ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع حریق در یک انبار ضایعات مواد پلاستیکی در شرق این شهر خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، ابوالفضل تیموری گفت: وقوع یک مورد حریق در انبار ضایعات موادپلاستیکی در منطقه گلشهر مشهد در ساعت ۲۳: ۲۳ جمعه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ۵۲ آتش نشان از ایستگاه های ۴۲،۱۸،۸، ۶،۱۱،۲، ۱۶،۴۴ و ۳۹ به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه دو انبار ضایعات موادپلاستیکی روباز با مساحت حدود ۴۰۰۰ مترمربع بود، اظهارکرد: با توجه به اینکه دو انبار در مجاورت یکدیگر قرار داشتند، پس از وقوع آتش سوزی به یکی از انبارها، شعله های آتش به انبار مجاور نیز سرایت و آن را نیز شعله ور کرده بود.

مدیر حوزه ۳ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش نشانان پس از حضور در محل از سرایت آتش به اماکن مجاور جلوگیری کردند، افزود: عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی شعله های آتش در این محل را به طور کامل مهار و پس از آن اطفا کردند.

به گفته تیموری، در جریان این حادثه تنها خسارات مالی بسیار زیادی برجا ماند و مورد فوتی و مصدومی گزارش نشد.

وی درباره علت این حادثه نیز اظهارکرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی مشهد علت وقوع این حادثه پس از بررسی دقیق تر اعلام خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات