فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: کودک ۹ ساله ای که در استان فارس ربوده شده بود، شب گذشته طی عملیات تعقیب و گریز در ارتفاعات اطراف این شهرستان آزاد و هر ۳ آدم ربا دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ علی نمازیان افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی کرمان مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در استان فارس و متواری شدن آدم ربایان به طرف شهرستان رابر، تلاش ها برای دستگیری مجرمان و رهایی گروگان آغاز شد.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده یک کودک ۹ ساله بود که مشخصات وی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت، افزود: بلافاصله تیم هایی متشکل از واحدهای گشتی و عملیاتی اقدام به اجرای طرح مهار در محورهای مواصلاتی شهرستان رابر کردند که در همین راستا شب گذشته ماموران ایست و بازرسی پاسگاه هنزاء، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پلیس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با عکس العمل سریع ماموران انتظامی و طی یک عملیات تعقیب و گریز در ارتفاعات اطراف شهرستان رابر، پژو ۴۰۵ متوقف شد.

نمازیان ادامه داد: ماموران انتظامی بلافاصله کودک را در کمال سلامت از خودرو خارج کرده و هر ۳ آدم ربا که با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه سعی بر فرار داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر، انگیزه وقوع جرم را اختلاف حساب مالی عنوان کرد و اظهار کرد: آدم ربایان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند تا جهت پیگیری به استان فارس منتقل شوند.

نمازیان یاد آور شد: این عملیات موفقیت آمیز و آزاد شدن گروگان ۹ ساله از دست آدم ربایان، موجب شادمانی و قدردانی خانواده وی از ماموران انتظامی شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات