دو سارق زیر ۱۶ ساله که دست به زورگیری در چهار راه زرینه مشهد زده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ بید مشکی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای از دادگاه مبنی بر اینکه فردی در حین تردد در چهار راه زرینه مورد دستبرد لوازم همراهش توسط افرادی ناشناس قرار گرفته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بید مشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی ویژه از اداره مبارزه با سرقت تشکیل و با دعوت از شاکی تحقیقات ابتدایی را در خصوص دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی گفت: پس از اخذ تحقیقات و دست یابی به سرنخ های موجود، کارآگاهان توانستند با همکاری کلانتری محل یکی از زورگیران را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

کارآگاه بید مشکی تصریح کرد: با اقدامات فنی و یک سری اقدامات اطلاعاتی و پس از تعقیب و مراقبت از مخفیگاه های احتمالی سوژه ها، یکی از سارقان دیگر در منطقه شهرک شهید رجایی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده از سارقان ضمن اعتراف به زورگیری و سرقت بعنف از شاکی به یک فقره سرقت و زورگیری دیگر موتور سیکلت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه ضمن بیان اینکه سارقان مورد شناسایی مالبا ختگان قرار گرفته اند گفت: پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادگاه معرفی و طی قرار صادره، متهمان روانه زندان شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات