۷ ماه تلاش بی وقفه پلیس امنیت تهران نتیجه داد؛

پسری که به دلیل جرم های متعدد تحت تعقیب پلیس امنیت تهران بزرگ قرار داشت چند روز گذشته دستگیر و توسط بازپرس پرونده حکم اعدامش صادر گردید.

به گزارش افکارنیوز ، به دستور باز پرس شعبه ششم دادسرای انقلاب مبنی بر دستگیری فردی خطرناک به نام غلام ساکن خیابان فلاح پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از چندین ماه فعالیت و تحقیقات محلی و جمع آوری اطلاعات مشخص شد این فرد خطرناک در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی نیز فعالیت دارد.

در ادامه ماموران امنیت عمومی تهران بزرگ اطلاعات خود را تکمیل و با یک ا کیپ کامل عملیاتی به سمت مخفیگاه متهم اعزام شدند.

با بسته شدن راه های فرار، عوامل عملیاتی پلیس امنیت با دستور قضایی وارد منزل مذکور شده و متهم را در حالی که قصد فرار از سمت پشت بام را داشت دستگیر و به مقر انتقال دادند. همچنین ماموران انتظامی در بازرسی از منزل ۴۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

گفته می شود، نامبرده در اظهارات خود گفت: که مواد متعلق به فردی به نام قادر می باشد که چند وقتی است از آن بی خبر است.

بر اساس این گزارش بازپرس پرونده با توجه به شرارت های سال های گذشته و اتهامات کنونی غلام، حکم اعدام وی را صادر کرد.

پلیس به دنبال صاحب مواد مخدر

ماموران پلیس امنیت فعالیت خود را جهت دستگیری قادر آغاز کردند و در تحقیقات اولیه دریافتند این فرد تبهکار از سال ۹۱ از دست ماموران متواری می باشد.

در ادامه با توجه به حساسیت موضوع ا کیپ های اطلاعاتی در محل های احتمالی حضور متهم مستقر شدند و پس از چندین روز فعالیت و رصد شبانه روزی توانستند قادر را در جلوی یکی از خانه ها یش که پاتو قی برای اراذل و اوباش بود مشاهده کرده و جهت دستگیری آن وارد عمل شوند.

از آنجایی که قادر قصد تسلیم شدن در برابر پلیس را نداشت ماموران به ناچار اقدام به شلیک دو تیر مشقی و دو تیر جنگی نمودند و در نهایت متهم را تحت ا لحفظ جهت بررسی بیشتر به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: بازجویی از قادر کماکان توسط کارآگاهان ادامه دارد و مامورین نیز در بازرسی دقیق بدنی توانستند ۳ گرم تریاک و ۳ گرم گراس از متهم کشف و ضبط کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات