در جلسه امروز شورای شهر:

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران، دو فوریت نامگذاری خیابان آفریقا (جردن) حد فاصل چهارراه جهان کودک تا بزرگراه مدرس به نام نلسون ماندلا و معبر یا مکانی به نام کاظم معتمدنژاد به تصویب رسید.

به گزارش افکارنیوز ، در جلسه امروز شورای شهر، نامگذاری خیابان آفریقا (جردن) به نام نلسون ماندلا و جانمایی مکانی برای نامگذاری به نام کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات در ایران به تصویب رسید و موضوع برای بررسی بیشتر به کمیته نامگذاری ارجاع داده شد.

همچنین دو فوریت و متن طرح اصلاحیه تبصره سوم ذیل ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۳۹۲ شهرداری نیز به تصویب شورا رسید. بر این اساس، مقرر شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه همچنان به عنوان عضو در کمیته تخصیص اعتبار حضور داشته باشد (پیشنهاد اولیه این بود که حق رای رئیس کمیسیون بودجه سلب شود و صرفا به عنوان ناظر در این کمیته حضور داشته باشد. استدلال آن هم این بود که عضویت عضو شورا در این کمیته خلاف قانون است) ، اما روسای کمیسیون های پنج گانه هم به عنوان ناظر در این کمیته حضور داشته باشند و در همه جلسات آن و نه به صورت موردی حضور یابند.

در هنگام بررسی این طرح، علیرضا دبیر که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه است و درباره حق رای وی داشت بحث می شد، خطاب به مرتضی طلایی و معصومه آباد، همکاران قدیمی خود در شورای شهر سوم گفت: رای ندهید، رای ندهید!

در جلسه امروز شورا، اعضای شورای شهر ساری نیز حضور داشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات