مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی خانه های امید در تمامی استان ها خبر داد و گفت: تا پایان سال هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، ایراندخت عطاریان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ خانه امید در سطح کشور جهت ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری راه اندازی شده است اظهار داشت: این مراکز آمادگی پذیرش بازنشستگان را طی ساعاتی از روز برای گذراندن فضای فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده که مورد توجه بازنشستگان قرار گرفته است راه اندازی خانه های امید است که در این راستا توانسته ایم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

عطاریان گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید و شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان سال در استان های باقیمانده خانه های امید راه اندازی خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۸۳۰ هزار بازنشسته پس از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از صندوق بازنشستگی طلب داشتند گفت: در این راستا تمهیداتی صورت گرفت و با حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در یک زمانبندی تعیین شده برخی از مطالبات پرداخت شد.

وی افزود: تا به امروز از ۸۳۰ هزار بازنشسته ۳۰۰ هزار بازنشسته مطالبه خود را کامل دریافت کردند و بالغ بر ۵۰۰ هزار بازنشسته نیز بیش از ۶۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و به زودی مابقی مطالبات پرداخت خواهد شد.

عطاریان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشتمین مرحله از مطالبات تا چند ماه آینده پرداخت خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات