روابط عمومی روزنامه «وطن امروز» خبر بدهی این روزنامه به مؤسسه ایران که توسط یکی از سایت های حامی دولت منتشر شده است را تکذیب کرد و آن را بی اخلاقی دانست.

به گزارش افکارنیوز ، خبر بدهی ۸۷۰ میلیونی روزنامه وطن امروز به روزنامه ایران که توسط یکی از سایت های حامی دولت منتشر شده نادرست است.

روابط عمومی وطن امروز می افزاید: میان این روزنامه و موسسه ایران یک حساب باز وجود دارد که به علت تغییرات پی در پی مدیریتی در موسسه ایران، مورد اختلاف میان دو مجموعه بوده است.

روابط عمومی «وطن امروز» در ادامه آورده است: بر اساس توافق ۲ مجموعه، بنا بر این بوده است که به ازای عواید فروش، چاپ «وطن امروز» توسط مؤسسه ایران صورت پذیرد که به علت اختلافات موجود، این حساب بسته نشده است؛ لذا «وطن امروز» نیز از مؤسسه ایران طلب دارد و مسأله در حال حاضر بدهی صرف نیست بلکه یک حساب باز مورد اختلاف است و عنوان کردن این مساله بصورت بدهی بی اخلاقی است.

روابط عمومی «وطن امروز» در پایان عنوان کرده است: مسأله این اختلاف به انتقادات روزنامه «وطن امروز» از دولت دهم برمی گردد که به نظر می رسد با توجه به مشی مستقل روزنامه نسبت به دولت یازدهم، این بی اخلاقی دولتی ادامه پیدا کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات