مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور جزییات برگزاری آزمون دوره های فراگیر ارشد پیام نور سال ۹۳ را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر حسین توکلی با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در ۱۲۵ کد رشته امتحانی از ۱۴ مهرماه سال جاری آغاز و ۲۵ مهرماه به پایان رسید، گفت: در این آزمون تعداد ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۱ هزار و دو نفر معادل ۴۶.۴۱ درصد داوطلبان زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر معادل ۵۳.۵۹ درصد داوطلبان مرد هستند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانی این آزمون در صبح روز جمعه، ۲۹ آذرماه ۹۲ در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

توکلی درباره زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، تصریح کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و نحوه رفع نقص و محل های آن در روز دوشنبه ۲۵ آذرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org قرار داده شده و در نشریه پیک سنجش همان روز نیز منتشر می شود.

مشاورعالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه شنبه ۲۶ آذرماه بر روی سایت سازمان قرار داده می شود و کلیه داوطلبان ثبت نام کننده باید از این روز تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی خود نسبت به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات