معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی از طراحی برنامه ای به منظور بازنگری در نظارت بر این مراکز خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدعلی همتی با بیان اینکه پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی موجب شده که قدرت نظارت بر این مراکز توسط این سازمان افزایش یابد، گفت: قطعا زمانی که مطالبات مراکز طرف قرارداد را به درستی پرداخت کنیم، از آنها نیز ارائه هر چه بهتر خدمت را خواستاریم و همین موضوع موجب افزایش قدرت نظارت سازمان تامین اجتماعی بر این مراکز می شود.

وی در مورد آخرین وضعیت مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پرداخت مطالبات داروخانه ها در حال حاضر به روز شده و مطالبات علی الحساب شهریور و مهرماه آنها پرداخت شده است و تا پایان مردادماه نیز اسناد داروخانه ها را به صورت قطعی و کامل پرداخت کرده ایم.

وی در مورد مطالبات پزشکان عمومی و متخصص طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی، گفت: مطالبات پزشکان تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

همتی ادامه داد: مطالبات پاراکلینیک ها (آزمایشگاه ها، رادیولوژی ها و… ) نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مطالبات بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان پرداختی سازمان تامین اجتماعی به داروخانه ها و بیمارستان های طرف قرارداد این سازمان ۱۶۷۰ میلیارد تومان بوده که نشان دهنده رشد پرداختی هاست.

وی افزود: تنها در آبان ماه نیز ۳۷۸ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی پرداخت مطالبه داشته ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات