مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک منزل مسکونی در شهرک غرب این شهر، توسط مردی که دچار اختلالات روانی بود، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی رضایی در این باره گفت: حوالی صبح روزچهارشنبه، وقوع یک مورد حادثه حریق در محله شهرک غرب مشهد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل گروه نجات و آتش نشانان به همراه نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان درمحل مشاهده شد که یک واحد مسکونی در این محله دچار حریق شده و فردی نیز در میان شعله های آتش محبوس شده است.

مدیرحوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق و خارج کردن این فرد از میان شعله های آتش گفت: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق این مرد ۳۰ ساله را نیز از میان شعله های آتش نجات دادند.

رضایی با بیان اینکه پس از اطفای حریق، فرد نجات یافته که بنا به گفته شاهدان و همچنین به گواه عملکردش دچار اختلالات روانی بود؛ مجددا به خانه بازگشته و با مخفی شدن در یکی از اتاق ها شروع به تهدید آتش نشانان و خودزنی کرد، گفت: آتش نشانان برای نجات این فرد از گروه نجات و عوامل انتظامی کمک گرفته اند و نهایتا با همکاری پلیس این فرد از خانه خارج شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی خسارات ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و با بیان اینکه خوشبختانه مورد فوتی در این حادثه گزارش نشده است، گفت: شواهد اولیه حاکی از این بود که این فرد، خود اقدام به آتش زدن این خانه کرده بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات