رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور از ۳ حادثه خونین برای ۳ اتوبوس مسافربری در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ اسفندی گفت: در استان آذربایجان شرقی آزاد راه هشرود - زنجان کیلومتر ۵۰ ساعت ۴: ۱۵ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکا نیا با گارد ریل برخورد کرد.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی ۱ تن کشته و ۳تن نیز مجروح که مجروحین توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت برخورد اتوبوس با گارد ریل را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس اسکا نیا اعلام کردند.

**واژگونی مرگبار اتوبوس اسکا نیا


سرهنگ اسفندی درباره حادثه دیگر گفت: در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر – چا بهار کیلومتر ۳۱ ساعت ۴ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکا نیا از مسیر خود واژگون شد.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی ۲ تن کشته و ۲تن نیز مجروح که مجروحین توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده اتوبوس اسکا نیا اعلام کردند.

**داستان واژگونی اتوبوس ها همچنان ادامه دارد


سرهنگ اسفندی در تشریح حادثه دیگر اذعان داشت: در استان همدان محور همدان – تهران کیلومتر ۳۵ ساعت ۲: ۴۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس ولوو از مسیر خود واژگون شد.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: در پی وقوع این سانحه رانندگی ۵ تن مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس ولوو اعلام کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات