رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس راه کلاله در نخستین روز طرح زمستانه، خودروی سواری زانتیا را به دلیل سرعت و سبقت غیر مجاز متوقف که منجر به کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا قدمی اظهار داشت: روز گذشته ماموران گشت پلیس راه شهرستان کلاله در حین گشت زنی در محور کلاله به مراوه‎تپه خودروی سواری زانتیا را به علت سبقت و سرعت غیرمجاز متوقف که بعد از اعمال قانون متوجه حرکات غیر طبیعی راننده می‎شوند.

وی تصریح کرد: راننده خودروی مربوطه برای فرار از اعمال قانون و جلوگیری از توقیف خودرو و کشف موادمخدر جاسازی شده پیشنهاد ۱۰۰ میلیون ریال رشوه را می‎کند که با رد رشوه از سوی مامور پلیس راه مواجه می‎شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه با توجه به حرکات غیر عادی راننده با گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر برای تحقیقات و بررسی موضوع هماهنگ می‎کنند.

قدمی همچنین افزود: با دلالت خودرو به پلیس راه طی اقدامی مشترک با گشت مبارزه با مواد مخدر ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‎ای جاسازی شده بود از داخل خودرو کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس راه گلستان ضمن تقدیر و تشکر از نگاه تیزبین ماموران پلیس راه و کشف مواد مخدر، بیان داشت: در این راستا دو متهم دستگیر و خودروی مربوط توقیف که برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات