مسئول نهاد رهبری واحد خواهران دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اولین برنامه در خصوص آسیب های فضای مجازی برای دانشجویان دختر دانشگاه علو م پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، مریم دیجو اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در نوع استفاده از اینترنت در خوابگاه دانشجویان در کوی دانشگاه وجود دارد و دانشجویان در کنار کارهای علمی از اینترنت وارد سایت هایی می شوند که برای آن ها آسیب های جدی دارد و چون آنها آشنایی کاملی نسبت به این فضا ندارند ما بر آن شدیم که برنامه ای را با عنوان امپراطوری نامرئی برگزار کنیم که دانشجویان نسبت به مضرات و آسیب های این فضا آگاه تر شوند.

وی ادامه داد: این اولین برنامه ایست که در زمینه فضای مجازی و آسیب های آن در دانشکده علوم پزشکی تهران برای دانشجویان برگزار می شود تا آنها نسبت به ویژگی این فضا بیشتر آشنا شوند و ما در نظر داریم که این برنامه ها در آینده ادامه داشته باشد و دانشجویان استفاده بیشتری از آن ببرند.

دیجو در ادامه تصریح کرد: در آخر این برنامه قرار است که تست اعتیاد اینترنتی انجام شود و دانشجویانی که علاقه دارند می توانند با تکمیل پرسش نامه هایی که در اختیار آن ها گذاشته می شود میزان اعتیاد آن ها سنجیده می شود و مشاورانی که در این برنامه دعوت شده اند به آن ها خدمات مشاوره ای انجام می دهند.

وی همچنین گفت: موضوعات پرسشنامه در مورد میزان ساعات استفاده از اینترنت، سایت ها و شبکه هایی است که در آن وارد می شوند و میزان مشارکت فعالانه آن ها در این فضاها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات