مدیر بهره برداری از مراکز معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس و نیز تمدید مهلت ثبت نام آرم های طرح ترافیک سالانه از افزایش ساعات کار مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد طاهریان گفت: شروع ثبت نام طرح ترافیک سالانه در بازه زمانی سوم تا ۲۳ آذر ماه موجبات افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی را فراهم آورده بود که پیش بینی می شود با تمدید این مهلت تا پایان آذرماه روند صعودی مراجعات به مراکز معاینه فنی ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: آغاز اجرای طرح زمستانه پلیس راهور در هفته اخیر که در آن معاینه فنی خودروها به عنوان خط قرمز پلیس عنوان شده و نیز الزام معاینه فنی برای اخذ طرح ترافیک روزانه که در برخی محدوده های شهرتهران به صورت پایلوت درحال اجرا است نیز از دیگر دلایل افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی خودروها بوده است.

در همین راستا مدیر بهره برداری از مراکز مکانیزه معاینه فنی خوردوهای تهران از افزایش ساعات کار مراکز معاینه فنی خبرداد: در راستای رفاه حال شهروندان ساعات کار مراکز معاینه فنی خودروهای تهران در ۳ مرکز بیهقی، آبشناسان و سراج از ابتدای هفته تا ساعت ۱۸ افزایش داده خواهد شد تا شهروندان بتوانند با مراجعه به هنگانم به مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروها از صحت ایمنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

وی تصریح کرد: این ۳ مرکز همچنین در روز جمعه نیز تا ساعت ۱۴ نیز به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات