عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در کنار مسائل عمرانی باید به موضوعات فرهنگی توجه شود گفت: هم اکنون سطح فرهنگی شهر تهران قابل قبول نیست.

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی با اشاره به اینکه شهرداری تهران به همراه شورای شهر امیدوار است در دوره جدید فعالیت های گسترده ای را در بخش های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی انجام دهد اظهار داشت: امید داریم شهردار تهران به وعده های خود عمل کند و بتواند سطح فرهنگی شهر تهران را ارتقا ببخشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سطح فرهنگی شهر تهران قابل دفاع و قبول نیست گفت: با برنامه ریزی دقیق باید به سطح بالایی از مسائل فرهنگی در سطح شهر تهران برسیم.

پیرهادی خاطرنشان کرد: هم اکنون ما از نظر مراکز فرهنگی کمبودی را احساس نمی کنیم اما باید در این مراکز برنامه های پرباری اجرا شود و نباید فقط به مناسبت ها اکتفا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورای شهر آمادگی دارد هر نوع طرح و لوایحی را به شهرداری تهران در راستای گسترش مسائل فرهنگی نیاز دارد، به تصویب برساند و در این بخش مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پروژه های شهر تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهردار تهران نیز با تلاش بسیار در حال تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع این پروژه ها به اتمام برساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات