فرماندار گتوند از افزایش تعداد کشته شدگان تصادف محور گتوند - شوشتر به ۱۱ نفر خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، هوشنگ محمد پور با اشاره به تصادف محور صالح شهر- شوشتر اظهار کرد: مینی بوس حامل اهالی صالح شهر در مسیر گتوند شوشتر در برخورد با یک تریلر منجر به کشته شدن ۹ نفر از سرنشینان مینی بوس در صحنه تصادف شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد کشته شده های حادثه به ۱۱ نفر رسیده است تصریح کرد: با توجه به وضعیت بد دیگر مجروحان، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

فرماندار گتوند ادامه داد: چهار نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان های خاتم الانبیا شوشتر منتقل شدند که یک نفر از آن ها به صورت سرپایی معالجه شد و سه نفر دیگر به دلیل وخامت حال به اهواز اعزام شدند که یکی از آن ها فوت کرد.

وی اضافه کرد: هشت نفر از مجروحان نیز به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند که متاسفانه یکی از این مجروحان به دلیل وخامت حال فوت کرد.

محمدپور در رابطه با اینکه خبر ها مبنی بر دانش آموز بودن سرنشینان مینی بوس است عنوان کرد: این مینی بوس علاوه بر دانش آموز حامل افراد دیگری مانند دانشجو، کارگر و کارمند نیز بوده است و آمار دقیق و خاصی از کشته شدگان دانش آموز هنوز در دسترس نداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجساد ۹ نفر از کشته شدگان در سردخانه گتوند، یک نفر در اهواز و یک نفر در دزفول نگهداری می شوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات