مرکز اطلاع رسانی پلیس راه اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور از ۲۷ آذر تا دوم دی ماه اعمال خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، این محدودیت ها در محورهای مواصلاتی کشور بشرح ذیل اعمال خواهد شد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۷ آذر تا ۲۴ روز جمعه ۲۹آذر ماه و همچنین از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز یکشنبه اول دی ماه از ساعت ۲۴روز دوشنبه دوم دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

** محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹آذر از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

** محور هراز

تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه همچنین از ساعت شش صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ۲۸ و جمعه مورخ ۲۹ آذر از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۱۲تا ۲۴ روز یکشنبه یکم دی ماه و همچنین از ساعت شش صبح تا۲۴ روز دوشنبه دوم دی ماه از محور هراز ممنوع است.

** محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۹ آذر و همچنین از ساعت شش صبح تا۲۴ روز دوشنبه دوم دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

این گزارش می افزاید: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ (فقط شهروندان تهرانی) و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات