عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران کاندیدای فدراسیون زیبایی اندام شد.

به گزارش افکارنیوز ، ابولفضل قناعتی شنیده هایی درباره کاندیداتوری وی برای فدراسیون زیبایی اندام را تأیید کرد و درباره انگیزه خود برای این امر، اظهار داشت: بنده دارای سابقه ورزشی هستم و پیش از عضویتم در شورای شهر تهران در همه زمینه های ورزش قهرمانی و همگانی در سطح داخل و خارج سپاه پاسداران فعالیت کرده ام.

وی با بیان اینکه در گذشته مدیر عامل باشگاه فجر نیز بوده ام، ادامه داد: پیش از انتخابات شورای شهر تهران ریاست هیئت بدنسازی استان تهران را عهده دار بودم و در حال حاضر نیز با توجه به توانمندی هایم در حوزه تخصصی ورزش بر این باورم که می توانم در این حوزه مفید واقع شوم.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حوزه ورزش زیبایی اندام به دلیل ورود داروهایی که تحت عنوان" مکمل" وارد کشور می شود با مسائل امنیتی نیز مرتبط است و نیازمند رسد کردن دقیق است بنابراین فکر می کنم با توجه به سبقه امنیتی این موضوع و فعالیت بنده در سپاه پاسداران بتوانم از پس این فعالیت برآیم.

وی افزود: داروهای مکملی که وارد کشور می شود از حساسیت بالایی برخوردار است چراکه با سلامتی جوانان به ویژه بانوانی که می خواهند" فیتنس" باشند در ارتباط است و در صورت تقلبی بودن می تواند اثرات جبران ناپذیری در درازمدت بر سلامتی آنها داشته باشد بنابراین فعالیت در این حوزه هم نگاه تخصصی و هم ورزشی نیاز است.

قناعتی همچنین گفت: فعالیت در این حوزه با عضویت بنده در شورای شهر مرتبط نیست و ممنوعیتی قانونی در این زمینه وجود ندارد چراکه عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات