معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نمی توان مشکل را حل کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی پژوهش و برنامه ریزی در حوزه جوانان، چالشها و رفتارها گفت: اقداماتی که در کشور در سنوات قبل در خصوص جوانان اتفاق افتاده بدون تحقیق و پژوهش آغاز شده و ما شاهدیم که منابع خود و هزینه خود را تا کنون متناسب با دخل و خرج کشور حساب نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه پیش از اولویت بندی ها در راستای تحقیقات نبوده است افزود: این مصداق در وزارت ورزش و جوانان هم قابل مشاهده است چرا که ما خروجی که منتج به قانون جدید بشود را نداریم و حضور مطالعات و پژوهشها نگاه اداری به پژوهشها دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان هنوز برنامه راهبردی دقیقی در حوزه وزارت ورزش و جوانان ندارد افزود: خواهش من اینست که در حوزه پژوهش جوانان تلنگری به خود بزنیم و همایشهای بیشتری برگزار کنیم.

مناف هاشمی گفت: ما باید موضوعات چالشی حوزه جوانان را به نقد بکشیم و اگر بتوانیم به این حوزه ورود بیشتری داشته باشیم حرف های خود را می توانیم بیشتر به کرسی بنشانیم.

وی بیان داشت: در خصوص بودجه تلاش بسیاری کردیم تا بودجه را تغییر دهیم و بیش از ۱۰۰ جلسه را با مدیران، مسئولین و کارشناسان برگزار کردیم.

مناف هاشمی اظهار داشت: اگر بتوانیم چالشها و سرانه خود را درقالب یک مطالعه دقیق داشته باشیم و امکانات جوانان خود را با امکانات جوانان دنیا مقایسه کنیم می توانیم به نتایج خوبی برسیم.

مناف هاشمی با اشاره به این مطلب با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نمی توان مشکل جوانان را حل کرد گفت: این مقدار تنها برای طرح مشکل جوانان کافی است.

وی خاطر نشان کرد باید برای هر مطالعه ای که انجام می شود باید برای مسئولین استانها و مسئولین کشور اطلاع رسانی شود و امید من در ارتقا بودجه وزارت ورزش و جوانان از مسیر پژوهش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات