بعد از ظهر امروز:

برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در محور بیرجند قاین و برخورد دو خودرو پژو با یکدیگر در بلوار شهدای عبادی بیرجند، ۱۱ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش افکارنیوز ، سه و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز، یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در کیلومتر ۴۵ محور بیرجند قاین با یکدیگر برخورد کردند.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی خراسان جنوبی در این ارتباط اظهار داشت: بعد از تماس مردم با اورژانس بلافاصله آمبولانسی از مرکز اورژانس ۱۱۵ آرین شهر به محل اعزام شد.

محمدرضا آذرکیش با بیان اینکه در این حادثه شش نفر مصدوم شده بودند، تصریح کرد: اقدامات درمانی برای این افراد در همان محل صورت گرفت و حال همه این افراد خوب است.

وی با اشاره به برخورد دو خودرو پژو در بلوار شهدای عبادی بیرجند در ساعت شش بعد از ظهر امروز، گفت: در این حادثه نیز پنج تن از هم استانی های ما زخمی و مجروح شدند.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: همکاران ما در کمتر از دو دقیقه از مرکز اورژانس ۱۱۵ معصومیه و امام رضا (ع) بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.

آذرکیش با بیان اینکه حال عمومی این افراد خوب است، خاطر نشان کرد: یکی از مجروحان در همان محل درمان و چهار نفر دیگر نیز به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات