معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال برنامه ریزی و هماهنگی هستیم تا شورای عالی جوانان حداقل یک جلسه به ریاست رئیس جمهور تا قبل از پایان سال داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، محمود گلزاری گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا وزارتخانه های مهمی که در حوزه جوانان فعال هستند با ما در ارتباط و هماهنگ باشند.

وی ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم که ستاد ملی ساماندهی امور جوانان را تشکیل دهیم و این ستاد مقدمه ای برای تشکیل شورای عالی جوانان باشد و امیدوار هستیم تا قبل از پایان سال ۹۲ دو جلسه مهم از ستاد ملی جوانان تشکیل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: جلسات ستاد ملی جوانان با شرکت ۲۷ عضو تشکیل می شود که در این جلسه مصوباتی مانند سند ارتقای سلامت، کاهش آسیب ها را داشته باشیم و ابعاد مختلف در حوزه ازدواج، هویت و اشتغال را بررسی کنیم.

گلزاری افزود: تلاش می کنیم جلسه ستاد ملی جوانان دوبار تا قبل از پایان سال جلسه داشته باشد و همچنین شورای عالی جوانان حداقل یک بار قبل از پایان سال به ریاست رئیس جمهور تشکیل شود و ستادهای استانی ساماندهی امور جوانان هم پس از گرفتن حکم خود از وزیر حداقل سه بار تا قبل از پایان سال تشکیل جلسه دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات