عاملان جنایت هشت بهشت که موجب مرگ جوانی شدند، دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ۱۱ آذر دو شهروند که در حال پنچر گیری خودروی خود بودند، در خیابان هشت بهشت اصفهان مورد حمله ۲ فرد ناشناس که راکب یک دستگاه موتور سیکلت بودندقرار گرفتند به طوری که آنها با اصابت چاقو مجروح و ضاربان متواری شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه بلافاصله این دو فرد به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: اما متاسفانه یکی از این۲ نفر، که علی اکبر نام داشت بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه با مرگ این جوان ۲۴ ساله پرونده تحت عنوان قتل عمد پیش روی کارآگاهان پلیس آگاهی گشود شد گفت: در بررسی های به عمل آمده، مشخص شد که ضاربان با افراد مجروح آشنایی قبلی داشته اند و با آگاهی کامل اقدام به پنچر کردن خودرو کرده اند و سپس با ضربات چاقو این دو را مورد حمله قرارداده اند.

خسروی با بیان اینکه با پیگیری های ماموران سرانجام یکی از مظنونان اصلی این حادثه مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: با بازجویی های به عمل آمده از این فرد ردپای دو فرد ضارب در یکی از استان های غربی به دست آمد و با مشخص شدن مخفیگاه متهمان، هر دو متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان هر چند در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه ای بودند اما در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند، گفت: سرانجام این ۲ فرد به قتل علی اکبر و مضروب کردن پدرزنش اعتراف کرده و انگیزه خود از این کار را اختلافات قدیمی با مضروبان حادثه اعلام کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: هر دو متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات