شهردار تهران گفت: مبارزه با دشمن واحد از نشانه های وحدت است و دشمنی جز رژیم اشغالگر قدس برای مردم فلسطین و منطقه وجود ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدباقر قالیباف در جریان حضور در اجلاس بخش غرب آسیا و خاورمیانه سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی که در قونیه ترکیه برگزار شد، در فرصت کوتاهی که بین جلسات رسمی پیش می آمد با برخی هیئت های شهری حاضر در این اجلاس از جمله مقامات شهری فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در این دیدار با تأکید بر ضرورت وحدت میان همه گروه های فلسطینی گفت: مبارزه با دشمن واحد از نشانه های وحدت است و دشمنی جز رژیم اشغالگر قدس برای مردم فلسطین و منطقه وجود ندارد.

شهردار تهران در دیدار با جمعی از مقامات شهری فلسطین که از شهرهای نابلس و جنین به اجلاس قونیه آمده بودند با ابراز تأسف از عدم حضور نمایندگان شهری غزه به دلیل محاصره رژیم صهیونیستی تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی و انقلابی از ملت فلسطین حمایت کرده و در جایگاه ریاست سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی نیز پیگیر تحقق همدلی و وحدت بین برادران فلسطینی خواهیم بود. اگرچه ممکن است سلایق مختلفی در کشور فلسطین وجود داشته باشد اما مهم وحدت، مبارزه و شناختن دشمن مشترک است.

بر اساس این گزارش در این دیدار مقامات شهری فلسطینی توضیحاتی درباره نحوه کار و فعالیتشان ارائه کردند
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات