رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت سازمان حج و زیارت در تلاش هستیم تا امکانات در خور شان زائران کربلای معلی را در مرزهی شلمچه و چزابه ایجاد کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، سعید اوحدی گفت: ستاد دائمی اربعین جلسات مستمر خود را برگزار می کند تا بتوانیم برای مناسبت های ویژه در خدمت زائران باشیم و در جهت توسعه اقدامات گام های موثری برداریم.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته جلساتی را با بسیج سازمان مستضعفین و با سردار فضلی و سردار سلیمانی فرمانده کاروان راهیان نور داشتیم که در این جلسات قرار بر این شد که ستاد اربعین با همکاری کاروان راهیان نور ساماندهی زائران را در مناسبت های ویژه بر عهده داشته باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اولین گام در این همکاری ها این است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حمایت از سازمان حج و زیارت در جهت توسعه ای از زیرساخت های رفاهی برای زائران امکانات در خور شان آنها در مرزهای شلمچه و چزابه ایجاد شود.

اوحدی در خصوص بازگشت زائران کربلای معلی که در ایام اربعین حسینی به کربلا سفر کرده بودند، گفت: بازگشت زائران شروع شده است و سازمان حمل و نقل و پایانه های عمومی کشور ۱ هزار و ۴۶۰ دستگاه اتوبوس و بسیج ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از مرزها به پایانه های شهری اختصاص داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این ایام مشکل خاصی برای زائران ایجاد نشد و تا چند روز آینده تمام زائران به کشور بازمی گردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات