جبهه وبلاگی دانش آموزان در شب یوم الله ۹ دی به منظور لبیک به ولی امر زمان راهپیمایی سایبری برگزار می کند.

به گزارش افکارنیوز ، در بیانیه این جبهه آمده است: در آستانه سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی، جبهه وبلاگی دانش آموزان و اعضاء همیشه بیدار و آماده عرصه جهاد و شهادت اعلام میدارد، همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چهره های فتنه گر سال ۸۸، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. و در برخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء (ع) ، به رغم خواسته و تصور دشمنان چنانچه که دشمنان در قیام عاشورا نتوانستند به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز گردید و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر (باطل شد) زده و بار دیگر چهره واقعی منافقان را افشا کرد و به زباله دان تاریخ فرو انداخت چرا که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.

همچنان که رهبر و امام و مقتدایمان اینگونه فرمودند:
در قضیه ی ۹ دی سال ۸۸ یک نکته اساسی است و آن نکته برمیگردد به هویت انقلاب و ماهیت انقلاب. یعنی همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیمِ بی نظیرِ تاریخی در سال ۵۷، همان روح در ماجرای ۹ دی نشان داده شد؛ کمااینکه در قضایای گوناگونِ دیگر هم نشان داده شده، لیکن در ۹ دی به شکل بارزی نشان داده شد؛ به طوری که جای انکار و تردید و تأمل برای هیچ کس از بدخواهان و دوستان و دشمنان و دیگران باقی نگذارد. آن روح چه بود؟ روح دیانتِ حاکم بر دلهای مردم بود.

پس اینجا ما دو تا عنصر در کنار هم داریم: یک عنصر، عنصر مردم است؛ که مردم در هر کشوری، در هر جامعه ای، اگر چنانچه همت کنند، بصیرت به خرج بدهند، عمل کنند و وارد میدان بشوند، میتوانند همه ی مشکلات را حل کنند. یعنی بزرگترین کوه ها در مقابل حضور مردم از بین میرود؛ میتوانند کوه های بزرگ را جابه جا کنند. این یک حقیقت آشکاری است که بسیاری از تحلیلگران اجتماعی در کشورهای اسلامی و دیگر کشورها آن را درست لمس نکردند، درک نکردند؛ ما این را لمس کردیم. هنر بزرگ امام بزرگوار ما هم همین بود.

عنصر دوم هم عنصر ایمان دینی مردم است. ایمان دینی، آن معجزه گری است که قادر است اولاً همه ی مردم را بسیج کند و بیاورد، ثانیاً آنها را در صحنه نگه دارد، و ثالثاً سختی ها را برای آنها هموار و آسان کند؛ هیچ ایمان دیگری این خصوصیت را ندارد. ایمان دینی میگوید شما اگر چنانچه فائق شدید و پیش بردید، پیروزید؛ اگر کشته هم شدید، پیروزید؛ اگر زندان هم افتادید، پیروزید؛ چون به وظیفه عمل کردید. وقتی کسی یک چنین اعتقاد و ایمانی داشت، دیگر شکست برایش معنا ندارد؛ لذا وارد میدان میشود.


این همان عاملی است که در صدر اسلام هم اثر کرد، در انقلاب ما هم اثر کرد؛ ۹ دی این را نشان داد. ۹ دی یک نمونه ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند. با این حرکت مردم، آن حجم عظیم تبلیغات دشمن که میخواست فتنه گران را مردم ایران معرفی کند و اینجور نشان بدهد که مردم ایران از انقلابشان، از نظامشان برگشتند، بکلی نقش بر آب شد؛ یعنی مردم نشان دادند که این، مردم ایران است. تحلیلگران خارجی وقتی نگاه کردند، گفتند از بعد از رحلت امام بزرگوار، یا شاید بعضی گفتند از بعد از حرکات اول انقلاب، هیچ اجتماعی با این بزرگی، با این تپش، با این شور و هیجان وجود نداشته، که مردم وارد میدان شدند. این، حقیقت ۹ دی است.


راز ماندگاری این انقلاب، اتکای به ایمانهاست



اکنون که با شنیدن خبر های خوش دستیابی به علوم و فنون راهبردی عزیزان و غیور مردان این سرزمین دشمن تاب و تحمل این همه موفقیت های فرزندان این آب و خاک را ندارد و به هر کاری دست میزند و لحظات آخر حضور ننگین خود را سپری می کند؛ وظیفه ماست که طبق خواسته ولی فقیه باید همواره در هر کجا با چشم باز و بصیر بر همه امور مسلط باشیم و حتی در فضای سایبر که جولانگاه جنگ نرم دشمن به حساب می آید را از وجود خود و از روشنگری های خود عطر افشان نماییم. و به همه بفهمانیم که ما همواره پیرو دین و شریعت و آماده جانفشانی پشت سر امام و مقتدای خود امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستیم.

به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و رسوایی عالم گیر فتنه گران شرق و غرب، مابر بیعت خودو بر پیمان سربازی در نبرد همیشگی حق علیه باطل، به فرماندهی امیر و امام قافله صبر و بصیرت تا ظهور منجی، پای فشرده و از حضرت باریتعالی، توفیق اتصال به این خدمت را خواستاریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات