پسر جوانی که با بالا بردن صدای ضبط اقدام به زورگیری می کرد، توسط ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز ، در پی یک مورد اعلام زورگیری توسط راننده یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و مجروح شدن قربانی این حادثه ماموران کلانتری هفت چنار به دلیل حساسیت موضوع اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را در راستای دستگیری متهم آغاز کردند.

به دنبال این موضوع پس از چندین ساعت فعالیت ماموران کلانتری توانستند خودروی مورد نظر را در حوالی خیابان گلستان ردیابی کنند.

اکیپی از ماموران تجسس کلانتری جهت دستگیری متهم اعزام و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت در نهایت توانستند متهم را دستگیر و به مقر انتقال دهند.

در بازرسی که از خودرو متهم صورت گرفت تعدادی اموال مسروقه نظیر آمپلی، ضبط و باند به همراه مقداری مواد مخدر و یک عدد چماق و زنجیر مخصوص زورگیری کشف و ضبط گردید.

متهم نیز در بازجویی های فنی و پلیسی لب اعتراف گشود و در خصوص نحوه زورگیری و مجروح ساختن قربانی بیان کرد: به بازار خرید و فروش سیستم های صوتی خودرو مراجعه کردم و پس از انتخاب سیستم مورد نظر با کارگر مغازه جهت نصب سیستم وارد پارکینگ شدیم، سپس بعد از نصب در حالی وانمود کردم قصد امتحان ولوم سیستم را دارم آن را زیاد کرده و با چماق به جان کارگر افتادم و در حالی که صدای کارگر به گوش کسی نمی رسید با مجروح ساختن وی از محل متواری شدم.

گفتی است این پسر شرور به چندین مورد زورگیری دیگر نیز به همین روش اعتراف کرد و در نهایت پرونده اش جهت بررسی بیشتر به دادسرا منتقل شد. همچنین کارگر نیز به دلیل جراحت های شدید در بیمارستان به سر می برد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات