رئیس پلیس آگاهی گفت: پس از بررسی آئین نامه راه اندازی دفاتر مشاوره پلیس آگاهی در ستاد کل نیروهای مسلح، این دفاتر بزودی راه اندازی می شود.

به گزارش افکارنیوز ، سردار حسن بتولی اظهار داشت: دفتر خدمات مشاوره پلیس آگاهی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم در حال شکل گیری است که پس از تصویب نهایی در سراسر کشور راه اندازی می شود. یکی از برنامه های مهم پلیس آگاهی در سال جاری و آینده راه اندازی این دفاتر برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان است.

وی ادامه داد: در این دفاتر که با حضور کارآگاهان در روزهای غیر شیفت و افسران بازنشسته راه اندازی می شود شهروندان می توانند برای دریافت مشاوره خصوصی مراجعه کنند. البته باید بگویم فعالیت این دفاتر به معنای وجود کارآگاه خصوصی نیست.

رئیس پلیس آگاهی یکی از اهداف مهم راه اندازی این دفاتر را جلوگیری از تولید جرم دانست و افزود: سعی می کنیم با بکارگیری افراد خبره و ارائه مشاوره های مختلف در حوزه های اقتصادی از بروز جرم جلوگیری کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر آئین نامه این مراکز در ستاد کل نیروهای مسلح مطرح شده است و بزودی در باره آن تصمیم گیری می شود.

بتولی با اشاره به وضعیت جرایم خرد در کشور گفت: خوشبختانه در سال جاری با اقدامات پلیسی توانستیم روند افزایشی وقوع جرایم خرد را کاهش دهیم. وقوع جرایم خرد در کشور در حال حاضر روند نزولی دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات