مولاوردی:

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نماینده معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران می تواند بر تصمیم گیری و تصمیم سازی اعضای کمیته در زمینه تعطیلی مدارس تاثیر بگذارد.

به گزارش افکارنیوز ، شهیندخت مولاوردی افزود: با توجه به اینکه ترکیب کمیته «هماهنگی و نظارت مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران» قبلا مشخص شده است، بنابراین تا زمانی که اصلاحات لازم انجام نشود نمی توان نماینده معاونت امور زنان را به عنوان عضو دارای رای به این کمیته افزود.

وی تاکید کرد: با توجه به آن که هنگام آلودگی هوا، تماس های زیادی با معاونت امور زنان و خانواده گرفته می شود و زنان بویژه زنان شاغل اظهار می کنند که این تعطیلات ناگهانی برعملکرد آنان تاثیر منفی می گذارد و حتی آن را مختل می کند، حضور یک نماینده در این کمیته و تعیین تکلیف مادران شاغل در این شرایط ضرورت داشت.

هیات وزیران برای تعطیلی مهدهای کودک و مدارس در شرایط آلودگی هوا تصمیم می گیرد


مولاوردی در پایان با بیان اینکه پیش از این تصمیم گیری درباره تعطیلی مهدکودک ها، مدارس و… برعهده هیات وزیران بود، اظهارکرد: در سال های اخیر کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل شده است. اما با توجه به آنکه بر اساس قانون باید در این زمینه هیات وزیران تصمیم بگیرد قرار است این کار به روال قانونی آن باز گردد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات