فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری در محور هراز مازندران ۱۲۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش افکارنیوز ، سردار مسعود جعفری نسب اظهار کرد: ماموران پلیس راه استان مازندران حین گشت زنی در محور هراز و برقراری نظم و امنیت ترافیکی حد فاصل آمل به شنگولده به یک دستگاه خودرو سواری پژو که به دلیل سرعت زیاد و توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو به گارد ریل و دیواره کوه برخورد کرده بود، مواجه شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه که برای بررسی صحنه تصادف و کمک به آسیب دیدگان احتمالی این سانحه خود را به این خودرو رساندند، به حرکات راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو دیگر که در صحنه تصادف در حال جابه جایی کالاهایی از صندوق عقب خودرو سانحه دیده بودند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده خودرو به نام «م - ب» و سرنشین خودرو به نام «ح - ب» ، ماموران در بررسی های انجام شده موفق شدند، ۴۱ بسته سه کیلوگرمی تریاک را به میزان ۱۲۳ کیلوگرم از متهمان کشف کردند.

سردار جعفری نسب خاطرنشان کرد: با کشف این مقدار مواد مخدر، متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرجع قضایی معرفی شدند. موضوع در دست بررسی بیشتر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات