با تلاش پلیس، فردی که به علت اختلاف خانوادگی پسر خاله خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز ، سر هنگ" عباس ز اده" گفت: پرونده ای با عنوان شرار ت و چاقو کشی منجر به فوت از طریق کلانتری ۱۱ تبریز به این پلیس واصل گردید که به دلیل فو ریتی بودن موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که متوفی راننده خودرو نیسان و در حالت مجروح بصو رتی که هوشیاری لازم را نداشته با تغییر مسیر در کنار جاده متوقف بوده که به اورژانس انتقال و بعد از حضور عوامل اورژانس و مامورین کلانتری مجروح قادر به تکلم بوده و بیان داشته که فردی به هویت (م-پ) که پسر خاله وی میباشد او را با ضربات چاقو مجروح نموده و سپس مضرو ب فوت می نماید.

این مقام انتظامی افزود: پس از وصول پرونده به این پلیس با هماهنگی مقام قضایی بلافاصله متهم (م- پ) ، مجرد، شغل بیکار از آدرس منزل وی واقع در قراملک دستگیر و در بازرسی منزل وی پیراهن چهارخانه کرم رنگ و دستمال آغشته به خون کشف شد.

سرهنگ عباس زاده گفت: متهم در زمان دستگیری حالت متعادلی نداشته و در تحقیقات معموله از پاسخ به سوالات و باز جوئی ها خود داری نموده و با تمارض و اعلام اینکه قرص اعصاب و روان مصرف می کند و مدت ۹ ماه است که در تخیل زندگی می کند از بیان جزئیات طفره رفته و در خصوص پیراهن و دستمال خونی مکشو فه از منزلش اعلام نمود که آنها متعلق به وی بوده است.

وی ادامه داد: پیراهن و دستمال جهت مطابقت با گروه خونی مقتول تحویل آزمایشگاه جنایی گردیده که جوابیه حاکیست خونهای موجود روی آنها از نوع AB و با گروه خونی مقتول مطابقت داشته و گروه خونی مقتول A میباشد که با تفهیم این قاتل لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف و انگیزه ارتکاب جنایت را نیز اختلاف خانوادگی اعلام نمود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات