شهردار منطقه ۶ دلیل گودبرداری عمیق اطراف مترو حقانی را احداث مجموعه خدماتی و رفاهی اعلام کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سلیمانی درباره گودبرداری عمیق صورت گرفته مقابل مترو شهید حقانی، اظهار داشت: قرار است در محل مذکور یک مجموعه چند عملکردی در راستای توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو ایجاد شود که حوزه های خدماتی، فرهنگی، اقامتی، رفاهی و تجاری در آن دیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مجموعه اراضی عباس آباد و از طرفی اینکه دسترسی به مراکز مهم اداری از این نقطه امکان پذیر است این نقطه انتخاب شده تا بتواند سرویس خوبی به مجموعه های اراضی عباس آباد که در واقع بخش های عمده مراکز فرهنگی در آن متمرکز شده، بدهد.

به گفته شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، اجرای این پروژه براساس طرح جامع اراضی عباس آباد است که کلیات آن مصوبه شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ را دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود مترو در حال حاضر خودروهایی بسیاری در آن محدود وجود دارد همچنین با توجه به اینکه تردد شهروندان برای ورود به پارک طالقانی، باغ موزه دفاع مقدس، باغ موزه کتاب و دیگر مجموعه ها زیاد است، مجموعه پارکینگی که خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی موجود را در خود جای دهد در راستای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده در واقع اتوبوس ها و تاکسی های موجود درا ین محدود به پارکینگی که قرار است در این مجموعه احداث شود منتقل خواهد شد.

سلیمانی افزود: سایر طبقات مجموعه مذکور نیز توجیه اقتصادی پیدا می کنند ضمن اینکه ایجاد هتل در این منطقه با توجه به موقعیت ثقل جیشی آن تاثیر موثری خواهد داشت.

وی در پایان گفت: نقاط گودبرداری شده در واقع محلی برای ایجاد یک مجموعه خدماتی کامل است اما بنده هنوز به صورت جزئی وارد این پروژه نشده ام و اطلاعاتم مربوط به زمانی است که در منطقه دیگری شهردار بودم.

شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، همچنین گفت: برای پیگیری وضعیت ایمنی پروژه به طور حتم به محل سرکشی خواهم کرد و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات