در پی انتشار خبری در یکی از سایت های خبری مبنی بر لشکر کشی اوباش قمه بدست، در خیابان میر داماد و حمله به خودروهای مردم در پشت چراغ قرمز و سرقت اموال مردم، سرهنگ علیرضا محرابی این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ محرابی در تشریح این خبر افزود: به محض وصول خبر لشکر کشی اراذل و اوباش قمه بدست، در خیابان میر داماد و حمله به خودروهای مردم در پشت چراغ قرمز و سرقت اموال مردم، تائید و یا تکذیب این خبر در دستور کار مامورین پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی های اولیه از دو ربینهای محل اعلامی وقوع چنین حادثه ای تائید نشد ضمن اینکه از کسبه محل نیز تحقیق که هیچ یک از شهروندان چنین حادثه ای را مشاهده ننموده بودند.

سرهنگ محرابی گفت: در مرحله بعدی از مامورین را هور مستقر در محل سوال گردید که وقوع این اتفاق از سوی آنان تکذیب شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: از طریق اخبار مرکز فوریتهای ۱۱۰ در یک بازه زمانی دو ساعته از ۱۵: ۳۰ الی ۱۷: ۳۰ (با توجه به ساعت اعلا می در خبر) مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه چنین خبری از سوی هیچ یک از شهروندان اعلام نشده و فقط یک مورد سرقت لوازم داخلی خودرو در ساعت۱۶: ۱۵ به این مرکز اعلام که گشت موتور سوار ۱۱۰ در محل حاضر و نسبت به تنظیم گزارش اولیه سرقت اقدام مینماید.

سرهنگ محرابی در ادامه افزود: به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مالک خودرویی که مورد سرقت واقع شده بود تماس حاصل که خانم س-ع اعلام داشت حوالی ساعت۱۶: ۰۰ پس از خروج از محل کار و مراجعه به خودر وام مشاهده کردم که شیشه کنار درب خودرو شکسته شده و متاسفانه پنل ضبط صوت به سرقت رفته است.

وی هر گونه حمله توسط اراذل و اوباش و سرقت اموال را تکذیب کرد در مورد ماسک موجود در محل (خارج از خودرو) که در تصاویر سایت مذکور ارائه شده نیز ایشان اظهار داشت، که ماک شخصی بوده و وی از دستفروشی در محل ابتیاع نموده و احتمالا سارقین از داخل خودرو به بیرون انداختند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به انتشار کذب این خبر که متاسفانه طی یک اقدام کاملا غیر حرفه ای انجام شده و باعث تشیویش اذهان عمومی گردیده است، قطعا این موضوع از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات