تاکسیرانانی که برای دریافت پروانه هوشمند جدید به شرکت های خصوصی مراجعه می کنند نباید هزینه ای پرداخت کنند. ظرف ۳ ماه گذشته ۱۴ هزار پروانه هوشمند برای تاکسیرانان تهرانی صادر شده است.

به گزارش افکارنیوز ، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، رضا قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری این سازمان با تاکید بر اینکه صدور پروانه هوشمند تاکسی بدون دریافت هزینه در شرکت های خصوصی صورت می گیرد، تصریح کرد: البته در صورتی که اعتبار پروانه های قدیمی به پایان رسیده باشد و یا نیازمند تعویض و در صورت مفقود شدن نیاز به صدور مجدد باشد بر اساس آیین نامه های قبلی هزینه آن دریافت می شود.

قاضی با اشاره به آغاز طرح صدور پروانه های هوشمند تاکسی از نیمه مهرگفت: تا کنون نزدیک به ۱۴ هزار پروانه جدید صادر شده است و این روند تا پایان سال جاری ادامه دارد. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در سازمان تاکسیرانی این رقم باید به ۸۰ هزار پروانه در نیمه بهمن برسد.

وی بر ضرورت مراجعه تاکسیرانان برای دریافت پروانه های هوشمند تا نیمه بهمن اشاره وخاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در سازمان تاکسیرانی از تاریخ یادشده به بعد تمامی امکانات رفاهی و خدماتی تاکسیرانان تهرانی تنها با پروانه هوشمند ارائه می شود. همچنین بر اساس توافقات تاکسیرانی با پلیس راهور از فعالیت تاکسیرانان بدون پروانه هوشمند جلوگیری خواهد شد.

به گفته ی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ظرف سه ماه گذشته اطلاعات بیش از ۳۳ هزار تاکسیران تهرانی در سیما تاکسی (سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسیرانان) به روز شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات