پسر مستی که در فلکه چهارم خزانه اقدام به تخریب شیشه های مغازه شهروندان کرده بود و با عربده کشی مردم را با قمه می ترساند و به سمت پلیس یورش برد با تیر ماموران انتظامی هوشیار شد.

به گزارش افکارنیوز، تعدادی از مردم با ۱۱۰ تماس گرفته و یک مورد درگیری و قمه کشی را در فلکه چهارم خزانه را اطلاع دادند.

به دنبال این موضوع عوامل تجسس کلانتری ۱۶۰ خزانه به محل اعزام شدند. ماموران در بررسی اولیه دریافتند فردی به نام" مهران" عامل اصلی این شرارت می باشد که وی با حالت مستانه اقدام به قمه کشی، عربده کشی و تخریب شیشه های مغازه شهروندان نموده و با تهدید مردم به قتل موجب رعب و وحشت گردیده است.

ماموران در ادامه متهم را ردیابی و در یک خیابان پایین تر از محل شرارت وی را محاصره کردند. متهم با دیدن ماموران و بدون توجه به اخطارهای پلیس در حالیکه قمه به دست داشت به طور وحشیانه به سمت ماموران و مردم حمله ور می شود که عوامل کلانتری برای دفاع از خود ضمن رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی می کنند.

ولی بازهم این جوان شرور دست بردار نبوده و همچنان به سمت ماموران رویش می یاورد که در این هنگام ماموران برای دفاع از جان خود و شهروندان دو عدد تیر جنگی به سمت پای متهم شلیک می کنند که یکی از تیرها به پای سمت راست متهم اصابت کرده و وی زمین گیر می شود.

در عین ناباوری قبل از اینکه متهم توسط پلیس دستگیر شود همدست این جوان شرور با موتور سیکلت وی را از محل فراری می دهد.
پس از فرار متهم ماموران منابع اطلاعاتی خود را فعال و توانستند متهم فراری را در یکی از بیمارستان های شهر تهران ردیابی و طی یک عملیات وی را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه سرهنگ احمد صالحی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم جهت مداوا در بیمارستان تحت نظر قرار گرفته تا پس از بهبودی ضمن تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات