رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک متهم به قتل فراری تبعه کشور افغانستان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ داود رسولی فر با اعلام این خبر گفت: در پی درگیری منجر به جرح در نخستین روز شهریور۱۳۸۸ در یکی از روستاهای سمنان، پس از بررسی ماموران (ا - ح) ۵۷ ساله تبعه افغانستان با چاقو پسرش (م - ح) را مجروح کرد و متواری شد.

وی اظهارکرد: مضروب پس از چند روز به علت شدت ضربات وارده فوت می کند و در این خصوص پرونده قتل تشکیل و با دلایل و مستندات مربوطه به بازپرسی شعبه دوم دادسرای سمنان ارجاع شد و تصویر و مشخصات متهم به قتل برای رده های پلیس آگاهی استان ها در سراسر کشور ارسال شد.

رسولی فر افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم به قتل پس از ارتکاب جرم، محل زندگی خود را به مقصد نامعلومی ترک کرد.

وی گفت: خبر مراجعه مجدد متهم به قتل فراری پس از چهار سال به منزلش، سرنخ جدیدی بود که جان دوباره ای به این پرونده قدیمی بخشید.

وی ادامه داد: تیم ویژه ای از ماموران به روستای محل زندگی متهم به قتل اعزام و در عملیاتی، متهم به قتل فراری را در منزلش دستگیر کردند.

رسولی فر از تحقیقات تکمیلی پلیس و اعتراف به قتل این تبعه افغانی خبر داد و گفت: متهم به قتل و مقتول هر دو به مصرف موادمخدر صنعتی اعتیاد داشته و در این جنایت درگیری و نزاع بر سر موادمخدر منجر به قتل پسر توسط پدر شد.

وی تصریح کرد: متهم به قتل فراری در این مدت در مناطق مختلف کوهستانی و دورافتاده زندگی می کرد و برای نخستین بار برای اجبار دخترش به ازدواج با یک تبعه افغانی به منزل مراجعه که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان اعتیاد به موادمخدر را مادر بسیاری از جرایم خشن و به ویژه قتل دانست و افزود: پرونده به همراه متهم به قتل برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل وروانه زندان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات