قاتل ساناز در میشیگان در نخستین جلسه بازجویی با ظاهری پریشان و ژولیده پیش روی قاضی نشست.

به گزارش افکارنیوز ، به نقل از ایران، این مرد ایرانی از زمان دستگیری رفتار عجیبی دارد و می گوید تنها قصد کتک زدن همسرش را داشت. نیما نصیری شوهر ساناز نظامی که به جرم قتل این زن جوان دستگیر شده است۲۳ دی ماه در دادگاه هانتون کانتی امریکا به بازجویی نشست و به وی تفهیم اتهام شد. به گزارش هافینگتون پست، نیما که با ضرب و شتم همسرش وی را دچار آسیب مغزی کرده و به قتل رسانده بود به اتهام ارتکاب قتل درجه دوم محاکمه خواهد شد.



ساناز نظامی روز ۱۷ آذر ماه گذشته براثر ضربات وارده بر سرش در بیمارستان درگذشت و شوهر ۳۴ ساله اش صبح روز دوشنبه گذشته در پایان بازجویی با قرار وثیقه پنج میلیون دلاری به زندان بازگشت تا محاکمه اش آغاز شود. جلسه دادرسی پرونده نیما به ۱۵ ژانویه (چهارشنبه ۲۵ دی ماه) موکول شده است.

وی در جلسه تفهیم اتهام خود ادعا کرد مرگ ساناز اتفاقی بوده و قصد کشتن او را نداشته است. دیوید جمیگ نافی وکیل مدافع نیما در این باره گفت: موکلش از معاینات اولیه خود چشم پوشی کرده است. براساس قوانین ایالتی میشیگان مجرمان پس از دستگیری معاینات اولیه انجام می دهند تا از لحاظ سلامت روانی و اعضای بدن گواهی دریافت کنند.

مارک ویستی قاضی پرونده نیما، او را قاتل درجه دو در مرگ همسرش معرفی کرده است.

قاضی گفته که پرونده ابتدا با عنوان خشونت خانگی مطرح شده ولی نیما به اتهام قتل محاکمه خواهد شد.

ساناز دانشجوی نخبه ایرانی در گورستانی در میشیگان دفن شد. وی در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مهندسی محیط زیست بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات