رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری دو سوداگر مرگ که اقدام به قاچاق مواد افیونی در پوشش انتقال پیتزا به مشتریان با پیک موتوری می کردند، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرگرد حسین رأفت ضمن اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ که موادمخدر در جزیره کیش توزیع می کردند، به تشریح این خبر پرداخت.

وی افزود: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت در دو عملیات جداگانه در مجموع مقدار قریب به ۴ هزار گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش از توزیع کنندگان موادمخدر کشف و ضبط کردند.

رأفت در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در پوشش کارگر یکی از فست فودهای جزیره کیش، با موتور شارژی هنگام توزیع پیتزا، اقدام به فروش و جابه جایی موادمخدر می کند، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کیش قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: طی انجام یکسری اقدامات پلیسی، عامل توزیع موادمخدر، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به همراه همدستش دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش، در پایان گفت: این قاچاقچیان اقدام به قاچاق مواد افیونی در پوشش انتقال پیتزا به مشتریان با پیک موتوری می کردند، که پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات