عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با خسارت جانی و مالی گودبرداری های غیر اصولی حاصل عدم قانون لازم نیست بلکه نظارت بر اجرای آن کم است.

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی در خصوص گودبرداری های غیر اصولی در تهران اظهار داشت: ما در این بحث مشکل قانون نداریم بلکه مهم اجرای قانون ضمانت بر اجرای آن است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه زمانی که این اتفاقات رخ می دهد افرادی که مسئولیت ها را بر عهده دارند از ناظر، مشاور و تا پیمانکار در انجام مسئولیت خود کوتاهی می کنند در حالی که اگر وظایف خود بر طبق قوانین انجام می دادند این اتفاقات رخ نمی داد.

پیرهادی در ادامه بیان داشت: در ارتباط با پروژه ایران زمین امضاها و تاییدیه هایی که در پایین برگه ها وجود دارد کافی است اما در واقع این امضاها سوری انجام می شود، تنها در حد انجام یک سیکل اداری و کاغذبازی ما است.

عضو کمسیون نظارت و حقوقی شورای شهر خاطرنشان کرد: حضور مشاور، مهندس و پیمانکار در کلیه عملیات گودبرداری ضروری است و در جایی که لازم است حضور داشته باشند تا پروژه را از نزدیک ببینند و آنالیز کنند متاسفانه دچار مشکل هستیم و اتفاقات ناگوار همچون پروژه ایران زمین را در پی خواهد داشت و در همین راستا می بایست نظارت را بیشتر کنیم چرا که مشکل قانونی نداریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات