پدر و پسر سارقی که با همکاری یکی از دوستان خود از منازلی در شهرهای مشهد و اصفهان سرقت می کردند، با تلاش نیروهای عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، ب ا اعلام وقوع چند فقره سرقت مشابه به سامانه ۱۱۰مشهد، سردار بهمن امیری مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیروهای آگاهی خراسان رضوی را مامور شناسایی و دستگیری سارقان کرد.

سارقان برای اجرای نقشه سرقت خود، ابتدا به یک مغازه کلیدسازی دستبرد زدند و تعداد زیادی کلید و لوازم ساخت کلید را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به سرنخ های به دست آمده، مشخص شد پدر و پسر سارق اهل یکی از شهرهای غربی کشور هستند و بعد از چند فقره سرقت در مشهد به یکی از شهرهای جنوب کشور فرار کرده اند.

نیروهای اداره عملیات ویژه آگاهی خراسان رضوی بعد از انجام بررسی های لازم متوجه شدند یکی از سارقان مجدد به مشهد آمده و در الهیه ساکن شده است که ماموران طی یک عملیات ویژه متهم را دستگیر کردند.

در ادامه سارق محل مخفی شدن یکی دیگر از متهمان را لو داد که ماموران یکی از آنها را در شهر ملارد شناسایی و دستگیر کردند. با توجه به بررسی سوابق آخرین متهم فراری مشخص شد وی به علت سرقت به عنف دستگیر شده است و در زندان کازرون به سر می برد.

سردار امیری مقدم در ادامه افزود: در بررسی پرونده سه متهم مشخص شد که آنها دارای چندین فقره سرقت با سلاح سرد نیز هستند.

تحقیقات از متهمان که احتمال می رود به همین شیوه در دیگر شهرهای کشور سرقت انجام داده اند، ادامه دارد.

در بازرسی از منازل متهمان، انواع طلا، چهار هزار دلار پول سرقتی، انواع دوربین و ساعت مچی و لوازم خانگی کشف و برای شناسایی مالباختگان به اداره آگاهی مشهد منتقل شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات