فرمانده انتظامی فسا استان فارس از دستگیری برادر قاتلی خبر داد که خواهر خود را در این شهرستان به قتل رسانده بود.

به گزارش افکارنیوز ، مصطفی محمدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در منزل مسکونی یک شهروند، بلافاصله ماموران کلانتری زاهدشهر این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام ماموران با جسد خانمی که در منزل پدری خود با اسلحه سوزنی به قتل رسیده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد این خانم که از ازدواج اول خود دارای همسر و دو فرزند بوده، حدود چهار سال پیش به همراه فردی از منزل خود متواری و پس از دستگیری در این اواخر به جرمی مرتبط با مواد مخدر در شهرستان ارسنجان، به دلیل نداشتن سرپناه با داشتن یک نوزاد، به منزل پدری خود بازگشته است.

محمدی گفت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد که پس از اطلاع خانواده مقتول از حضورش در منزل پدری، وی به وسیله برادرش با اسلحه سوزنی از ناحیه سر و صورت مورد اصابت شدید گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

وی بیان کرد: در بررسی ها و بازجویی های تکمیلی مشخص شد قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه متواری و در منزل یکی از بستگان خود مخفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی، به مقامات قضایی تحویل دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات