سرکلانترهشتم پلیس پایتخت از دستگیری اعضای باند سارقان نوجوان خودرو و لوازم آن خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، در ساعت ۲: ۲۰ بامداد روز بیست و سوم دی ماه امسال واحد گشت موتورسوار کلانتری ۱۰۸ نواب در حین گشت زنی به راننده یک دستگاه خودروی پراید مظنون می شود که به قصد احراز هویت، این خودرو را متوقف می کند که با حضور مامور در کنار خودرو، این متهم به صورت پیاده اقدام به فرار می کند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از دستگیری این فرد و انتقال وی به کلانتری، دریافتند که این متهم ۳۳ ساله «پیمان» نام دارد که از سارقان حرفه ای خودرو و لوازم آن است، گفت: بررسی ها نشان داد که یک خودروی پراید نیز به تازگی از محدوده کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی سرقت شده بود.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت با بیان اینکه این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین مخارج اعتیادش، با فردی به نام «نادر» اقدام به سرقت خودرو علی الخصوص خودروی پراید زیر مدل ۸۵ می کند، گفت: متهم در اعترافاتش عنوان داشت که پس از ربودن خودرو، آن را به محل های خلوت و حاشیه ای منتقل و پس از ربودن لوازم با ارزش خودرو از جمله ضبط، باند، زاپاس و… آن را به صورت رها شده، در کنار خیابان ها می گذاشتند.

بستو با بیان اینکه با راهنمایی متهم، همدستان و مالخری که در ازای فروش اموال مسروقه، مواد مخدر در اختیار آنها قرار می داد، شناسایی شدند گفت: در یک عملیات هماهنگ و برنامه ریزی شده، شش نفر از اعضای باند به نام های «مهران» ، «سیامک» ، «شهرام» ، «شهروز» ، «نادر» و «آرش» که همگی آنان بین ۱۸-۱۶ سال سن داشتند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفی گاه این افراد مقداری مواد مخدر و ترازوی مخصوص توزین کشف و ضبط شد، گفت: همگی متهمان با پرونده متشکله در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات