درسالن همایش های صدا وسیما صورت گرفت:

به گزارش افکارنیوز - همایش بین المللی مدیریت راهبردی کسب و کار با رویکرد فرهنگ ارتباطات و مذاکرات تجاری در تمدن سازمانی پنج شنبه۲۶ دی ماه به همت مدرسه عالی کسب و کار ماهان با هدف" ارتقا مهارتهای کاربردی و دانش عملیاتی مدیران کسب و کار ایران" در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، در این همایش که با حضور جمع کثیری از مدیران کسب و کار، کارآفرینان و اساتید دانشگاه های سراسر کشور و مقامات بلند پایه و با حضور استاد جمشید مشایخی برگزارشد در ۱۲ ساعت حضور خود در این هم اندیشی به واکاوی مدل راهبردی کسب و کار ایران و تاثیر ارتباطات و مذاکرات تجاری در توسعه برندهای ایرانی پرداختند.

هیئت رئیسه این همایش با حضور اساتید گرانقدر پرفسور حیدری، میرسپاسی، فرهنگی، سید الماسی، ابراهیمی، ساعتچی، سلطانی فر و هادی سیاری در پنل تخصصی ویژه ای به مدل سازی عملیاتی مدیریت ارتباطات و مذاکرات در فضای کاملا کاربردی مهارتی پرداختند و اساتید همایش فلیپ هنری، استا محمدرضا شعبانعلی، استاد محمود محمدیان، استاد یحیی علوی، استاد نیما کیمیایی، استاد احمد حلت، استاد علیرضا شیری به بررسی محورهای تخصصی همایش پرداختند.

به گزارش خبرنگار ما بررسی فنون ارتباطات و مذاکره در منابع انسانی و رفتار سازمانی، تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش، مدیریت مالی، مدیریت قراردادهای بین المللی، تشریفات بین المللی، مدیریت استراتژیک ارتباطات و مذاکره در مدیریت بحران ازجمله شاخص ترین محورهای تخصصی این همایش بودند.

درخلال برگزاری این همایش استاد میرسپاسی در زمینه فرهنگ ارتباطات در تمدن سازمانی، استاد فرهنگی در زمینه ارتباطات کلید درهای بسته سازمان مطالب واستاد سلطانی فر در زمینه ارتباطات مشارکتی و مذاکرات در محیط هوشمند کسب و کاروهمچنین استاد فلیپ هنری به بررسی مدل های ارتباطی در مدیریت مالی و سرمایه گذاری به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین از کتب تخصصی DBA& MBA انتشارات ماهان شامل کتاب ارتباطات فرهنگی و کسب و کار موفق استاد علی اکبر فرهنگی، نمونه ۱۱۰ نوع قرارداد بین الملل پرفسور مسعود حیدری، مبانی سازمان و مدیریت وحید قربانی، جوهره مدیریت استراتژیک دکتر عبدالحمید ابراهیمی، روانشناسی کسب و کار و کتاب سخنرانی های پیتر دراکر رونمایی شد.

همچنین درپایان این مراسم از ماندگاران چهره های مدیریت ایران زمین پرفسور ناصر میرسپاسی، پرفسور علی اکبر فرهنگی، پرفسور مسعود حیدری، پرفسور حسین سید الماسی، پرفسور عبدالحمید ابراهیمی، پرفسور ساعتچی نیز تجلیل شد
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات