عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه مراکز فرهنگی شهرداری تهران در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی نداشته اند، گفت: فرمایشات رهبر انقلاب به عنوان اسناد بالادستی در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران خواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی با اشاره به دیدار هفته گذشته اعضای شورای شهر تهران و همچنین شهرداران مناطق با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در این دیدار حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) نکات و توصیه هایی را به اعضای شورای شهر و شهرداران داشتند.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقام معظم رهبری نکاتی را در خصوص معماری ایرانی اسلامی، مباحث فرهنگی، آلودگی هوا و همچنین فضای سبز نکاتی را مطرح کردند.

پیرهادی ادامه داد: پس از جلسه اعضای شورای شهر با رهبر معظم انقلاب، کمیسیون های شورای شهر فعال شده و تمهیدات لازم را برای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در همین راستا قرار شد کمیسیون ها برنامه هایی را تدوین و در صحن علنی شورا مطرح کند تا اعضای شورای شهر بتوانند آنها را در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تدوین کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون نظارت شورای شهر نیز وظایف خاصی را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به عهده گرفته است که امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دوستان و بخش ها منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

پیرهادی ادامه داد: متأسفانه عملکرد فعالیت های فرهنگی شهرداری تهران قابل قبول نبوده که امیدواریم از این پس و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تغییری در عملکرد مراکز شهرداری به وجود آید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات