سارق حرفه ای باطری خودرو برای اینکه کسی به او مشکوک نشود، همسرش را به محل های سرقت می برد.

به گزارش افکارنیوز ، از ابتدای پاییز امسال گزارش های متعددی از شهروندان اراکی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص سرقت باطری های خودرو اعلام و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، سارقان بعد از شناسایی خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی لازم بوده و در خیابان ها و کوچه های تاریک پارک می باشند، در زمانی خلوت اقدام به سرقت باطری خودرو می کنند.

بعد از برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته از سوی پلیس شهرستان، موضوع به کلیه واحدهای انتظامی در سطح شهر اعلام و در نهایت زوجی جوان که در حال سرقت باطری خودرویی در یکی از محله های شهر بودند، از سوی مأموران کلانتری ۱۲ رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ" مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک دراین باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با دستگیری و انتقال متهمان به یگان انتظامی و در بازجویی های صورت گرفته، آن ها به سرقت ۵۰ دستگاه باطری خودرو در شهر اراک اعتراف کردند. متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند بعد از شناسایی خودروهایی که فاقد دزدگیر بوده و از ایمنی پایین برخوردار بودند، در فرصتی مناسب و به بهانه تعمیر خودرو اقدام به سرقت باطری دیگر خودروها می کردند که در تمام سرقت ها همسر خانواده نیز به منظور رفع ظن عابران و اهالی در محل حضور می یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با اشاره به ارجاع پرونده سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی خطاب به شهروندان توصیه کرد در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس گزارش نموده و در استفاده از تجهیزات ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه سرقت اهتمام بیشتر صورت پذیرد. ‬
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات