فرماندار الیگودرز گفت: دو زن باردار که در حالت اورژانسی بودند عصر سه شنبه توسط بالگرد هلال احمر استان لرستان به بیمارستان خرم آباد منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش افکارنیوز ، سید ˈولی الله رضوی نژادˈ گفت: انتقال این دو زن از طریق راه زمینی به دلیل بارش برف و بسته شدن جاده غیر ممکن بود.

وی اضافه کرد: فداکاری و تلاش کارکنان هلال احمر استان لرستان به ویژه خلبانان این جمعیت در نجات دادن جان این دو زن جای قدردانی دارد.

رضوی نژاد گفت: اکثر مناطق روستایی و عشایرنشین الیگودرز در مناطق کوهستانی و سخت گذر قرار دارد و به همین علت این شهرستان همواره به عنوان منطقه حادثه خیز مطرح است.

وی تصریح کرد: راههای تعدادی زیاد از روستاهای دور دست و سخت گذر شهرستان الیگودرز به علت بارش سنگین برف بسته است و امکان بازگشایی آنها به این زودی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در صورت بازگشایی راهها هم به دلیل فاصله طولانی این روستاها امکان انتقال به موقع بیمار به مراکز درمانی به صورت زمینی وجود ندارد، گفت: در گذشته توسط بهورزان روستایی برخی زنان باردار روستاهای سخت گذر الیگودرز قبل از فرا رسیدن زمان وضع حمل به مرکز شهر انتقال می یافتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات