همسران سفرای ۱۹ کشورهای خارجی درصدد برگزاری جشنواره خیرین به منظور کمک به افراد بی سرپرست، بی بضاعت و کودکان یتیم در برج میلاد تهران هستند.

به گزارش افکارنیوز ، همسران سفرای ۱۹ کشور دنیا همراه با همسر رئیس جمهور و همسران وزرای ارتباطات، کشور، اقتصاد، بهداشت و آموزش و پروش در برج میلاد و به بهانه برگزاری نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی کشورهای مختلف برای کودکان معلول ذهنی کمک های خیرخواهانه جمع آوری کنند.

این نمایشگاه و بازارچه خیریه زنان دیپلماتیک به مدت سه روز تا ۵ بهمن در طبقه اول تجاری برج میلاد تهران میزبان علاقه مندان است.

در این نماشگاه زنان ۱۹ کشور دنیا همچون ترکیه، ایتالیا، کوبا، آفریقای جنوبی، ژاپن، هند، آذربایجان، مالزی، فلسطین، سوریه، تایلند و… آثار هنری، صنایع دستی، محصولات خوراکی و پوشاک کشورهای خود را در معرض دید و فروش علاقه مندان قرار داده اند.

در این مراسم همسر رییس جمهور، همسران وزرای ارتباطات، کشور، اقتصاد، بهداشت و آموزش و پروش و نیز همسران سفرا حضور داشتند.

مهمانان این برنامه خیریه پس ازبازدید از قسمت های مختلف برج به گالری رفته و از آثار موجود در آنجا دیدن کردند. این در حالی است که در این برنامه خیریه آثار هنری برای فروش به نمایش گذاشته شده است که به مدت سه روز ادامه دارد.

همسران سفرای کشورهای خارجی در بهمن ماه در برج میلاد تهران بازارچه خیریه ای را با عنوان" زنان دیپلماتیک" برپا می کنند که درآمد حاصل از فروش این بازارچه به کودکان یتیم، خانواده های بی بضاعت و زنان سرپرست خانوار اختصاص داده می شود.

این بازارچه خیریه در طبقه اول تجاری برج میلاد تهران برگزار می شود و بازدید از آن به صورت رایگان است و علاقه مندان تا ۵ بهمن ماه می توانند از ساعت ۹ تا ۲۱ به برج میلاد تهران مراجعه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات